ІНФОРМАЩІЯ ДЛЯ УЧНІВ



  • ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.


-ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ ПРИ ВИЯВЛЕННІ
        ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ?


При виявленні вибухонебезпечного предмета або предметів, схожих на них, необхідно:
припинити всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного предмета,
у жодному разі не чіпати його і тим більше намагатися розібрати;
організувати огородження або охорону місця знахідки;
вивести всіх сторонніх від місця знаходження боєприпасів;
запам’ятати дорогу до того місця, де була виявлена знахідка, і поставити застережний знак;
на місці знаходження вибухонебезпечного предмета не можна користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами, тому що вони можуть спровокувати вибух;
відійшовши на безпечну відстань, негайно повідомити в оперативно-рятувальну службу ДСНС району,міста за номером «101», міліцію «102», органи місцевої виконавчої влади;

побачивши спалах або звук вибуху, потрібно негайно сховатися чи лягти на землю, навіть знаходячись на значній відстані від місця вибуху, тому що можливе поранення осколками.

- Тероризм-небезпечний чинник українського суспільства.
Терор, тероризм - ці слова все частіше ми чуємо по радіо і з екранів телевізорів, читаємо на сторінках газет і журналів. Потужні вибухи, навмисні підпали, захоплення заручників тощо - все це є проявами терору - політики залякування, оскільки здійснюються замахи на життя й здоров'я людей, зростає масштаб терористичних актів, для яких характерні великі людські жертви, посилюється жорстокість дій терористів.
Досить поширеним явищем є телефонне хуліганство, яке іноді можна розглядати і як форму тероризму.
Якщо ви відчули, що вам дзвонять із злими намірами, зберігайте спокій і не видавайте своїх емоцій: той, хто дзвонить, чекає від вас саме емоційної відповіді. При отриманні інформації по телефону рекомендується:
не класти передчасно слухавку;
з’ясувати вимоги аноніма та інформацію про характер погрози;
уважно вислухати й за можливістю записати вимоги;
спробувати під час розмови визначити стать, вік, особливості мови особи, яка зателефонувала;
запропонувати повторити вимоги, поставити уточнюючі запитання про характер погрози, місце й час її реалізації, мотивувати аноніма надати якнайбільше інформації про вчинення терористичного акту;
установити мотиви дій аноніма, поставити запитання про цілі, які переслідує анонім, запропонувати інші шляхи вирішення його вимог;
обов’язково звернути увагу на фонові звуки (шум вулиці, машин, які проїжджають, музику та інше, що допоможе в подальшому визначити місце, звідки здійснено дзвінок);
закінчуючи розмову з анонімом, повторити основні моменти бесіди з нам;
після завершення розмови повідомити про погрозу в правоохоронні органи.
Рекомендації щодо дій населення в разі виявлення підозрілих предметів, що можуть бути використані для вчинення терористичного акту
1. У разі виявлення підозрілого предмета, схожого на вибуховий пристрій, рекомендується:
не торкатися до підозрілого предмета, не підходити й не пересувати його; утримуватися від куріння, використання засобів радіозв’язку, у тому числі й мобільного;
за можливості забезпечити охорону підозрілого предмета й небезпечної зони;
сповістити про небезпечну знахідку будь-який орган місцевої влади,
чергові служби правоохоронних органів з наданням інформації про характерні ознаки знайденого предмета, місце його розташування.
2. Основні характерні ознаки, що вказують на можливу належність підозрілого предмета до вибухового пристрою:
залишені в громадських місцях (транспорті) без нагляду валізи, пакунки, коробки тощо;
зовнішня схожість предмета на боєприпаси, піротехнічні, освітлювальні вироби;
наявність у предмета антени з радіоприймальним пристроєм, годинникового механізму або електронного таймера;
наявність у предмета запаху гасу, розчинника, хімічних матеріалів тощо;
наявність у дверях, вікнах будь-яких сторонніх предметів, закріплених за допомогою дроту, ниток, важелів, шнурів тощо.
Пам’ятайте! Зовнішній вигляд предмета може приховувати його справжнє призначення. Найчастіше для вибухових пристроїв використовуються звичайні сумки, пакети, згортки, коробки, іграшки і т. ін.
Рекомендації щодо дій населення в різних конкретних ситуаціях
Як діяти, якщо ви потрапили на вулиці в перестрілку?
Відразу ж ляжте і озирніться, виберіть найближче укриття і проберіться до нього, не піднімаючись у повний зріст. Укриттям можуть слугувати виступи будівель, пам’ятники, бетонні стовпи, бордюри, канави і т. ін. При першій можливості сховайтеся у під’їзді житлового будинку, в підземному переході й дочекайтеся закінчення перестрілки.
Якщо ви опинилися в захопленому терористами автобусі, то:
не привертайте до себе їх увагу, не допускайте дій, які можуть спровокувати нападників до застосування зброї, не відповідайте на образи і приниження, не дивіться в очі злочинцям, не ведіть себе зухвало;
не реагуйте на їх провокаційну поведінку;
не допускайте істерики і паніки, не заперечуйте злочинцям, не ризикуйте життям своїм і оточуючих;
огляньте салон, позначте місця можливого укриття в разі стрілянини;
якщо спецслужби зроблять спробу штурму - лягайте на підлогу між кріслами і залишайтеся там до кінця штурму;
після звільнення негайно покиньте автобус, тому що не виключена можливість попереднього його мінування терористами і вибуху.
Якщо ви потрапили в число тих, хто звільняється, то повинні максимально допомогти тим, хто залишається у терористів. Для цього надайте групі по борьбі із тероризмом якомога більше і точнішу інформацію, а саме:
кількість терористів;
їх озброєння;
число заручників;
моральний та фізичний стан терористів;
особливості поведінки терористів;
хто головний у групі.
Світовий досвід показує, що небезпека може чатувати на кожного. Для організації масштабного вибуху достатньо лише однієї людини, зацикленої нат певній ідеї чи ненависті. І виявити потенційного терориста буває дуже складно. Тож знання вище зазначених правил безпеки допоможе вам уникнути можливих небезпечнниї ситуацій. 

-ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ У НАТОВПІ.
Статистика свідчит, що у місцях, де збирається дуже багато людей, наприклад, у школі, кінотеатрі, на стадіоні, у місцяї, де відбуваються концерти популярнрих серед молоді виконавців, некеровані панічні жії можуть викликати навіть лдюдські жертви.
Щоб не загинути у натовпі, найкраще - не потрапляти в нього.
Потрібно памятати, щонайнебезпечніше - це бути затиснутим і затоптаним у натовпі! Найбільша тіснява буває у дверях, перед сценою, на виході із стадіону.
Не можна наближатися до вітрин, скляних дверей, металевих парканів, до яких можуть притиснути і роздушити. Якщо натовп захопив вас, не чиніть йому опору. Необхідно глибоко вдихнути, зігнути руки в ліктях, підняти їх так, щоб захистити грудну клітку. Також важливо не тримати руки в кишенях, не чіплятися ні за що руками - їх можуть зламати. Якщо є можливість, потрібно застібнути одяг, зібрати волосся. Високі підбори також можуть коштувати життя, як і розв’язаний шнурок. Позбавтеся від речей, які заважають вашим рухам, перш за все, від окулярів, краваток, шарфів. Фотоапарат, відеокамера, парасолька теж можуть бути смертельно небезпечними у некерованому натовпі. В екстремальній ситуації небезпечна навіть авторучка або гребінець у нагрудній кишені. Якщо щось впало, ні в якому разі не намагайтесь підняти - життя дорожче.
Головне завдання в натовпі - не впасти. Якщо збили з ніг, потрібно спробувати згорнутися клубком і захистити голову руками, прикриваючи потилицю. При будь-якій можливості треба спробувати встати.
Врахуйте, куди прямує натовп. Ваше завдання: визначити шляхи відступу і, побачивши їх, виринути із натовпу. Порятунок у тому, щоб піти дворами або під’їздами.
Для дітей важливо намагатися не відвідувати місця масового скупчення людей без супроводу дорослих.

Поставтесь до цих порад уважно, та при нагоді використовуйте, адже від цього залежить ваше здоров'я, а іноді, навіть життя.












09.11.18. відбудуться змагання з розбирання та збирання автомата.






Розглянути будову та виконання функцій частин автомата  АКМ, за  допомогою фільма.




Теми додаткових виступів учнів на уроках З.В.
10 кл.
1 Виникнення національних бойових мистецтв.
2. Особливості бойової техніки «Хортинг» та «Рукопаш – Гопак».
3.Техніка нанесення ударів рукою та ногою. 
4.Порядок застосування в бойових ситуаціях.


11кл.
1Спеціально-допоміжні вправи з гирями вагою 8 кг. Ривок гирі вагою 8 кг.
2.Комплекси вправ з атлетизму без обтяжень.
3.Суть орієнтування на місцевості. Визначення сторін горизонту за компасом, годинником та сонцем, зірками, місцевими предметами.
4.Азимут магнітний і його визначення. Визначення азимута на місцевий предмет і напрямку руху за азимутом.
5. Основні способи зображення рельєфу на топографічних картах. 
6.Визначення абсолютних і відносних висот за топографічною картою. 




6 грудня Україна відзначає день Збройних Сил України.

Воїне, лицарю славний, Ти зброю тримаєш в руках, Щоб на нашу країну-державуЗлий не позарився враг. Будь мужній і будь достойнийТи слави своїх батьків, Відважний український воїне, Hащадок славних віків.


Справжніх воїнів, що захищають народ, з днем рідної армії! 
Слава Україні!
Привітання з днем Збройних Сил України



Вітаю всих з святом ! Пропоную перреглянути презентацію з теми : Історія війська України.
презентація














 Для ДИСТАНЦІЙНОГО навчання учням 10-11 класів Заводської  зош І-ІІІ ст. №2 пропонуються виконати та опрацювати самостійно, наступні завдання.
                         10клас
1.Прочитати параграф 15, ст.100-103.
2.Відповісти на контрольні запитання на ст.103.
3.Повторити будову АК, та послідовність неповного розбирання та складання автомату.
4.Виконати імітацію стройових прийомів із зброєю.
5.Переглянути презентацію

                          11клас
1.Прочитати параграф 20, ст.117-125.
2.Відповісти на контрольні запитання на ст.125.
3.Повторити правила стрільби, та правила техніки безпеки під час стрільби.
4.Виконати імітацію тренування у приготуванні до стрільби( Н-В-1).
5.Переглянути презентацію

ВІТАЮ З ДНЕМ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ!


За Україну, за її волю!


22 січня українці відзначають важливе національне свято, яке супроводжується урочистостями на державному рівні – День соборності України.








Немає коментарів:

Дописати коментар